Myönnetään: Olen pihalla Nokia-kohusta. Tiedän siitä kaksi asiaa: Sen, että henkilöstöä irtisanotaan, sekä sen, että Nokia luopuu Symbian käyttöjärjestelmästä ja vaihtaa WIndowsiin. Puistatus iski, sillä tämä ei voi tietää hyvää uudenkarhean N8:n omistajalle. Päätin, etten jää vellomaan epätietoisuuteen vaan olen kerrankin ahkera ja otan selvää asioista.

Google ja Tietokone-lehden nörttipalstat eivät tunnin tonkimisen jälkeenkään valaisseet minua riittävästi. Oltiin yhtä mieltä siitä, että hyvä siirto Nokialta. Ja sitten haukuttiin akun kestoa, rumuutta, ja Symbian hitautta ja kömpelyyttä.

Enkä minä tyhmänä taaskaan tiedä mitä ajatella. Toistaiseksi en kadu, että sijoitin roposeni tähän entiseen lippulaivatuotteeseen jota katsotaan jatkossa kai kuin halpaa makkaraa. Minä katselen sitä edelleen ihaillen. Kunhan saan sen huollosta. (Terkut Nokialle tässä vaiheessa)

Kuinka pihalla/perillä te olette Nokian ympärillä vellovasta kohusta? Koskettaako, millään tasolla?